Heb je een vraag?
Wil je meer weten? Wil je je Opgeven?

 

Stuur me een bericht

Volg me op Social Media

FAQ (Frequently ASKED QUESTIONS)

Wat is het verschil tussen een businesscoach en een businesscoach in de natuur?

Dat is de meest gestelde vraag die ik krijg als ik vertel wat ik doe. Het grootste verschil zit hem in de werkplek. Ik werk meestal in de buitenlucht en niet achter een bureau. Ik heb ervaren dat het wandelen in de natuur echt een toegevoegde waarde heeft als het gaat om je business te laten groeien. 

Het brengt rust in je hoofd, en dus ook ruimte. Hierdoor gaat de creativiteit stromen en kan je door te brainstormen en te sparren helderheid en overzicht krijgen. Beide nodig om structuur te creëren in bijvoorbeeld een plan. De natuur zorgt ook voor focus en energie. Beide hard nodig om in actie te komen, keuzes te maken en je plan uit te voeren. 

Achter een bureau lukt dat vast en zeker ook, maar in de natuur gaat het zoveel sneller en is dus ook goedkoper.

Waarom zou ik met jou aan de slag gaan in de natuur als ik zelf ook kan gaan wandelen?

Doen … ga wandelen. Ik merk dat ik ook alleen die rust en ruimte ervaar. Zeker in de drukte waarin we leven, de operationele kant van je bedrijf, je gezin en vrienden. Maar ook focus en energie. Dus ga wandelen, een uurtje per dag en je bent zoveel productiever. 

Mijn toegevoegde waarde ligt in de vragen die ik stel, de vervelende vragen wordt me vaker verteld. De inzichten die je krijgt. Het zorgt ervoor dat jouw (en mijn) creativiteit gaat stromen. Samen gaan we aan de slag met oplossingen, strategieën om je doel te halen. Maar het zorgt ook voor helderheid en overzicht, jij kan keuzes maken. 

Heb je ook gratis producten?

Natuurlijk! Je kan elke maand komen Net-walken. Ervaar dan wat wandelen met je doet en maak kennis met andere ondernemers. Je vindt hier de agenda. 

Ik heb twee boekjes gemaakt:

* 5 stappen om je persoonlijke WHY te vinden
* 7 inspirerende verhalen, lessen van mijn klanten waarmee jij je voordeel kan doen

Klik op de linken. 

 

Kan ik gespreid betalen?

Mocht betaling een struikelblok zijn dan kunnen we daar altijd afspraken over maken.

Wat als ik niet kan komen op gemaakte afspraak?

Ik ga daar altijd op een normale manier mee om. We spreken een nieuwe datum af. Mocht er een prijsverschil zijn dan ga ik ervan uit dat je dat bijbetaald.

Aan de slag?

Laten we afspreken

Share This